
19 aprilie este o zi despre a cunoaste antreprenorii de langa noi, cu provocari, nevoi si reusite. A fost o zi despre educatie, networking si spirit antreprenorial. The Woman a fost un eveniment ce a reunit numai putin de 50 de antreprenori ce au dorit sa se implice si sa isi dezvolte propriul business in cadrul primei editii a evenimentului The Woman Entrepreneurship Workshops.
Evenimentul a abordat tematici precum puterea brandului personal, importanta majora a crearii unui pitch, eticheta de masa in mediul business, aducand impreuna antreprenori cu numeroase interese comune.
S-a vorbit prin urmare despre importanta crearii unui brand personal, un accelerator al propriului business. Un brand personal reprezinta un element de imagine, cel mai important de altfel al unui business, cel care confera originalitate si pe care orice antreprenor trebuie sa il aiba in vedere pentru a se diferentia in aceasta lume plina de profesionisti.
Un personal branding presupune mai multe, nu doar o multitudine de activitati de marketing ci si o strategie care intelege in totalitate si in profunzime abilitatile si personalitatea antreprenorului. Misiunea sa se cristalizeaza in timp, nu pe moment asta pentru a putea fi transmisa in varianta sa cea mai buna publicului, autentica.
In plus, elevator pitch reprezinta o metoda de origine americana folosita adesea de lobbyists prin intermediul careia se poate lua legatura intr-un timp relativ scurt cu oamenii cu putere de decizie – fie pentru a le propune ceva, fie pentru a face un schimb de contacte.



