reallydiamond.com is an easy and enjoyable activity for crafters young and old.
Starbucks este liderul, cu afaceri de 76 de milioane de lei in 2016, cu o crestere de aproximativ 40% fata de anul trecut.
Piata cafenelelor si barurilor din Romania reprezinta unul dintre cele mai fragmentate sectoare din economie. „Se asteapta ca piata de cafenele si baruri sa creasca si mai mult in urmatorii ani. Cresterea PIB-ului se va reflecta in portofelul consumatorilor atat datorita cresterii salariului minim, cat si a celui mediu“, potrivit Euromonitor. De altfel, studiile arata ca romanii lasa anual numai putin de 4 miliarede de lei pe an in baruri si cafenele.
Brandul american Starbucks a terminat anul precedent cu afaceri de 76,5 mil. lei la noi in tara, ceea ce marcheaza o creştere de aproape 40% fata de anul trecut. Lantul cuprinde in jur de 30 de unitati si are o cota de 2% pe piata locala a barurilor si cafenelelor, conform datelor oferite de compania de cercetare de piata Euromonitor.
Popularitatea brandului Starbucks in randul consumatorilor de toate varstele si expansiunea brandului in toate orasele mari din tara au contribuit la consolidarea acestei poziţii“, sustin analistii Euromonitor. La noi in tara, brandul american de cafenele este prezent de circa un deceniu, fiind detinut de-a lungul timpului de mai multi actionari. Incepand cu primavara anului 2015 franciza Starbucks in Romania si Bulgaria se afla in portofoliul grupului polonez Amrest. Starbucks este lider pe piata din Romania de mai multi ani, insa odata cu expansiunea rapida isi sporeste si cota de piata.
Nu intelegi vreun cuvant din articol? Cauta definitia lui in dictionarul DexOnline.Net
Daca sunteti de acord cu cele scrise sau daca v-a placut articolul, il puteti distribui folosind butoanele de mai jos. O opinie personala asupra articolului ar ajuta comunitatea. Multumim!