Reguli pentru cresterea rapida a masei musculare

Publicat in August 6, 2020   ·   Fara comentarii

Un corp perfect definit este obtinut, aproape de fiecare data, cu o multime de sacrificii si cu un volum mare de munca. Totusi, gratie numeroasele informatii care pot fi gasite astazi peste tot pe internet, a faptului ca exista steroizi de vanzare de cea mai buna calitate si a salilor de fitness din ce in ce mai bine dotate, scopul de constructie a unei mase musculare perfecte nu este de neatins.

Pentru cei aflati la inceput, este bine sa se tina cont de o serie de reguli si sa se planifice atent intregul proces care ii va duce la rezultatele dorite.

masa musculara

masa musculara

Iata cateva dintre aceste reguli, conturate cu ajutorul celor de la Steroizi-Culturism.com.

Regulile pentru o masa musculara definita, destul de simple

1. Grupele mari de muschi trebuie sa fie antrenate cu greutati libere. Chiar daca aparatele par mai sofisticate, greutatile libere dau aproape intotdeauna rezultate mai bune.

2. Miscarile de la antrenament trebuie sa fie compuse si sa implice tot corpul.

3. Este bine sa se analizeze cu atentie corpul si sa se lucreze acele parti care merita o mai mare atentie.

4. Administrarea de steroizi trebuie sa se faca foarte atent. Steroizii sunt extrem de eficienti, dand rezultate uimitoare in cel mai scurt timp. Daca nu sunt administrati corect insa, pot duce la o serie de efecte negative precum acneea sau ginecomastia. Este bine sa se administreze steroizi usori, achizitionati din magazine de incredere si analizati in detaliu. Cel mai bine este sa se administreze dupa recomandarile unui medic.

5. Experimentarea, parte importanta a cresterii masei musculare. Nu tuturor li se potriveste acelasi tip de antrenament. Anumite exercitii functioneaza mai bine pentru unii decat pentru altii. Este bine sa se experimenteze cat mai mult la inceput si sa se gaseasca exercitiile potrivite.

6. Numarul de repetari, foarte important. In general, acesta nu trebuie sa depaseasca 10 repetari pentru grupele musculare mari sau 8-12 repetari pentru grupele musculare mici;

7. Cand corpul este odihnit, repetarile maximale pot da rezultate foarte bune.

8. Alimentatia este extrem de importanta. Trebuie sa se consume cat mai multe proteine (cele din carne rosie sunt cele mai bune), trebuie sa se echilibreze foarte bine carbohidratii si grasimile si trebuie sa se gaseasca un program cat mai corect de alimentatie. De cele mai multe ori, este recomandat sa se manance mese mici o data la 2-3 ore. In felul acesta, corpul are mereu energie si poate sa isi construiasca masa musculara.

9. Odihna este si ea esentiala. Exercitiile sunt o parte importanta a antrenamentului, insa nu sunt totul. Dupa fiecare antrenament, trebuie sa existe odihna: minim 8 ore de somn pe zi si lipsa stresului.

10. Hidratarea. Nu in ultimul rand, corpul trebuie sa fie hidratat. Pentru un culturist, cel mai bine este sa se consume intre 2 si 4 litri de apa pe zi. Se pot consuma si ceaiuri sau alte lichide sanatoase, care au un aport de nutrienti in alimentatie.

Nu intelegi vreun cuvant din articol? Cauta definitia lui in dictionarul DexOnline.Net

Daca sunteti de acord cu cele scrise sau daca v-a placut articolul, il puteti distribui folosind butoanele de mai jos. O opinie personala asupra articolului ar ajuta comunitatea. Multumim!

Spune-ne parerea ta despre acest subiect!




Important pentru soferi
Cautari populare
Arhiva stiri
Parteneri
Citeste rezumatul stirilor zilei, fi la curent cele mai noi informatii. Mai multe teste auto drpciv gasiti pe www.tadrpciv.ro