Panica in Palermo – experienta personala

Publicat in March 13, 2020   ·   Fara comentarii

Plecasem in Sicilia pentru un sejur de 7 zile cu bilet dus-intors. Am petrecut o saptamana minunata alaturi de sotie si un grup de 8 persoane, distractie si voie buna la tot pasul.

Sicilia e de vizitat, dar pe langa atractiile turistice din fiecare oras sau zona, e bine sa dai si un tur prin centru vechi al orasului Palermo si sa iei pulsul orasului, al oamenilor.

O sa descoperi oameni frumosi si deschisi, dar si locuri minunate pe care nu le gasesti pe materialele de informare pentru turisti.

Aglomeratie-in-Aeroport

Aglomeratie

Ne-am cazat prin AirBnb in Palermo, costul a fost ok, mai ales ca am stat in centru, spre deosebire de un hotel in aceeasi zona.

Dupa aceasta saptamana magica si cu plimbari pe la fiecare plaja a Siciliei, bronzati bine, dar si cu parere de rau, ne-am pregatit bagajele si ne-am pornit catre aeroport.

Check-in-ul il facusem on-line, deci nu mai aveam griji, iar in aeroport am aflat ca zborul avea intarziere. Initial era vorba de 30 de minute, ceea ce nu era grav.

Dar, dupa 20 de minute de asteptare s-a afisat o noua intarziere a zborului, de aceasta data de 7 ore.

Am avut o „sedinta de grup” si am hotarat ca o singura persoana sa sune in tara la compania aeriana si sa ceara lamuriri.

Dupa un „tenis” frumos de telefoane, s-a trecut pe mailuri cu poze de pe fiecare bilet si ne-au pus in asteptare.

Niciun raspuns si deja intram, serios, in panica

Va dati seama ca in aceeasi situatie eram noi si restul de pasageri (in jur de 170 de persoane), care erau pusi in situatia de-a astepta ceva, dar nu se stia ce si cu atat mai putin pentru cat timp.

Trecusera deja 2 ore bune si nu primeam niciun raspuns, drept pentru care am inceput sa cautam alte solutii.

Un baiat din grupul nostru, auzise de o companie care se ocupa cu astfel de cazuri. Dupa cateva cautari pe net am gasit salavarea.

Initial am verificat pe site daca sunt eligilibi pentru compesantii si despagubiri completand un formular online.

Pana la urma, fiind vorba de mai multe persoane, ne-am dat seama ca ar fi mai eficient sa sunam direct si sa aflam ce se poate face.

Compania era romaneasca si ne numeste UnionClaim, cu sediul in Targu-Mures si deci am sunat in tara.

De data aceasta am sunat eu. Din primele minute mi-am dat seama ca discut cu cineva implicat care isi da silinta sa ne gaseasca o rezolvare rapida.

Am facut demersurile: un mail cu toate biletele pozate, am dat toate detaliile intarzierii, compania cu care zburam, numarul de persoane, iar dupa 15 minute de la incheierea apelului au revenit cu un telefon in care ne-au informat ca urma sa plecam acasa.

Facusera in asa fel incat sa ne gaseasca alta companie aeriana cu o escala in Milan, care pleca in 20 de minute, iar de acolo sa ne preia un alt avion cu care sa ne intoarcem acasa.

Am reusit sa anuntam cativa calatori care erau in aceeasi situatie despre UnionClaim.

Nu ne doream decat sa ne intoarcem acasa in timp util, mai ales ca era duminica si a doua zi toti din grup incepeam munca.

Intorsi acasa, in aeroport, cei de la UnionClaim ne-au sunat sa ne intrebe daca au fost si alte probleme, dar sa ne spuna ca si alti pasageri ai zborului nostru au apelat la ei.

Tot atunci am afat ca urma sa primim despagubiri. Nu mica ne-a fost mirarea sa auzim ca se poate asa ceva, si ca sunt legi europene care vin in ajutorul pasagerilor.

A fost o experienta unica, iar UnionClaim a fost salvatorul nostru!

Distribuie prietenilor tai aceste informatii:

Nu intelegi vreun cuvant din articol? Cauta definitia lui in dictionarul DexOnline.Net

Daca sunteti de acord cu cele scrise sau daca v-a placut articolul, il puteti distribui folosind butoanele de mai jos. O opinie personala asupra articolului ar ajuta comunitatea. Multumim!

Spune-ne parerea ta despre acest subiect!




Important pentru soferi
Externe
Cautari populare
Arhiva stiri