In publicatia spaniola El Pais, a aparut vineri un titlu foarte controversat, dat de jurnalistii spanioli. Despre ce este vorba? “Simona Halep, numarul unu care isi cumpara echipamentul de pe internet, pentru ca nu are sponsor”. Oare este posibil?

El Pais a publicat aceasta informatie, dupa ce Simona a purtat la turneul Australian Open o rochita in nuante de rosu, care a fost cumparata din China. Si se pare ca desi Simona a ajuns numarul unu mondial, fostul sponsor principal pe care l-a a avut aceasta nu a vrut sa mai prelungeasca contractul de colaborare din cauza unor sume mult prea ridicate.
Asa ca Simona a ales sa ii uimeasca pe toti si a purtat un echipament « no name ». Si exact cu o zi inainte de marea finala care a avut loc la Melbourne, Simona a devenit favorita la toate cadele de pariuri.
Din cauza faptului ca la Australian Open, Simona a ales sa poarte un echipament extrem de simplu, care nu afisa niciun logo, fata de adversarele sale principale, cunoscuta publicatie spaniolă El Pais a scris:
“Oare e posibil ca numarul unu mondial de la orice sport, mai mult sau mai putin mare, in vremurile moderne ale marketingului si brandingului, sa fie nevoita sa isi cumpere echipamentul de pe internet pentru ca nu are un sponsor principal? Este cazul lui Halep.”
Simona a anuntat insa ca va incepe negocierile cu alte companii de echipament sportiv, dupa ce va avea loc finala de la Melbourne, deoarece fostul sponsor a refuzat sa mareasca incasarile.
Iar pentru a-si arata solidaritatea fata de ea si antrenorul sau de origine australiana, Darren Cahill, a renuntat la contractul pe termen lung pe care il avea cu acelasi sponsor. Iar despre contoversata rochita rosie, Simona a declarat ca: “Mi-a purtat noroc. De fapt, vine din China, unde eu am avut mereu rezultate bune. Ma simt confortabil si imi place, ramane de vazut pentru cat timp o voi purta.”


