Lista de firme si newsletter-ul, secretul unor campanii de marketing low-budget

Publicat in September 28, 2015   ·   Fara comentarii

Una dintre cele mai populare strategii de marketing online si fidelizare a clientilor unei companii este newsletter-ul. Newsletter-urile sunt materiale publicitare periodice, realizate de companie si trimise unei liste firme sau de clienti fizici. Primul pas pentru punerea la punct a acestor campanii periodice este obtinerea unei baze de date cu lista firme sau persoane fizice interesate de serviciile sau produsele propuse de companie.

LISTA FIRME

newsletter

Baza de date cu lista firme sau persoane fizice, primul si cel mai important pas

O mare parte din strategiile de marketing online pe care se bazeaza specialistii in marketing pe retele sociale este obtinerea de lead-uri. Un lead este o adresa de email sau un numar de telefon care permite contactarea ulterioara a persoanelor interesate. Cel mai adesea, lead-urile sunt folosite pentru realizarea unei baze de date in vederea expedierii unui newsletter periodic.

Aceasta strategie este una care costa nu atat bani cat foarte mult timp. O alternativa mult mai simpla este inchirierea unei baze de date cu lista firme sau persoane fizice care se potrivesc domeniului si publicului tinta al fiecarei companii in parte.

O alta varianta este cumpararea acestor baze de date in format electronic.

Newsletter-ul, o strategie de marketing online demonstrata

Aceasta strategie de marketing este un dintre cele mai eficiente atat din punct de vedere al costului, cat si a ratei de conversie. Cateva din avantajele newsletter-ului sunt clare:

1. Sunt usor de produs – pentru producerea unui newsletter nu este nevoie de foarte multa munca, nici de aptitudini speciale. Datorita numeroaselor aplicatii de mail listing disponibile pe piata in momentul actual, crearea unui newsletter este un proces extrem de simplu. Un newsletter atractiv poate fi creat simplu si rapid pentru o campanie de marketing online reusita, pornind de la modele deja existente.

2. Ajuta compania sa se impuna ca expert in domeniu – newsletter-ul este una dintre cele mai eficiente metode de a folosi o baza de date cu lista firme si persoane fizice pentru ca ofera ocazia de a informa si a prezenta serviciile. Acestea nu trebuie folosite doar pentru vanzari, ci pot fi folosite si pentru brand awareness, pentru informarea clientilor existenti si fidelizare. Newsletter-ul poate contine atat produse sau servicii, dar si link-uri catre blog-ul companiei sau paginile de socializare pentru a continua dialogul chiar si atunci cand newsletter-ul a fost inchis.

3. Dimensiunile sunt flexibile – dimensiunea unui newsletter este mult mai flexibila in comparatie cu alte materiale promotionale, desi chiar si acesta trebuie sa respecte regula celor trei click-uri (continutul care este mai lung decat trei scroll-uri de mouse este, conform statisticilor, adesea considerat prea greoi de catre cititori). Din punctul de vedere al dimensiunii, un newsletter permite mult mai multa informatie decat un post promotional pe retelele sociale.

Indiferent de modul in care este folosit newsletter-ul in cadrul unei strategii de marketing online, este important ca baza de date cu liste firme sau persoane fizice sa fie bine targhetata. Persoanele care primesc newslettere fara sa se fi abonat pot avea una din doua reactii:

  • Daca newsletter-ul contine informatie interesanta, este bine formatat si inspira incredere, va converti sau cel putin va genera interes;
  • Daca newsletter-ul nu este relevant, contine informatie slab prezentata sau nu inspira incredere, va fi considerat drept spam.
Distribuie prietenilor tai aceste informatii:

Nu intelegi vreun cuvant din articol? Cauta definitia lui in dictionarul DexOnline.Net

Daca sunteti de acord cu cele scrise sau daca v-a placut articolul, il puteti distribui folosind butoanele de mai jos. O opinie personala asupra articolului ar ajuta comunitatea. Multumim!

Spune-ne parerea ta despre acest subiect!




Important pentru soferi
Media
Cautari populare
Arhiva stiri
Parteneri
Citeste rezumatul stirilor zilei, fi la curent cele mai noi informatii. Mai multe teste auto drpciv gasiti pe www.tadrpciv.ro