Micii intreprinzatori, in mod special cei care fac produse hand-made, isi maresc cifrele de profit de la o zi la alta datorita Facebook-ului, cea mai accesata retea de socializare din acest moment. Numarul foarte mare de utilizatori ai Facebook face din aceasta retea o piata de desfacere enorma atat pe plan local cat si international pentru toate tipurile de afaceri mici si mijlocii.

Astfel, zilnic sunt postate zeci de mii de fotografii cu creatiile celor cu idei indraznete, fotografii care aduna la randul lor milioane de like-uri. In acest mod internetul devine legatura directa dintre producatori si clienti, totul fiind mult mai ieftin si mai rapid.
Intrebati despre modul in care Facebook i-a ajutat in dezvoltarea afacerilor, micii intreprinzatori cu idei originale au raspuns ca sansele ca business-urile lor sa ajunga la nivelul actual de dezvoltare erau aproape de zero. Acestia sunt de acord si cu faptul ca investitiile initiale sunt minime in comparatie cu deschiderea unui magazin fizic, nefiind necesari decat banii pentru cumpararea materialelor necesare productiei.
Lipsa chiriilor si a costurilor de administrare a magazinelor fizice a permis multor intreprinzatori cu putin talent si cateva idei sa se dezvolte intr-un ritm foarte rapid. Astfel, mici afaceri in domeniul picturii, a jucariilor, a imbracamintei, a accesoriilor, dar si a multor alte domenii mai mult sau mai putin cunoscute si-au gasit o piata vasta de desfacere prin intermediul Facebook.



