Cum sa reduci pofta de mâncare?

Publicat in June 26, 2020   ·   Fara comentarii

Greutatea in plus este o problema cu care se confrunta din ce in ce mai multi oameni. Sunt multe motive din cauza carora te poti ingrasa, insa cel mai important este alimentatia gresita. De cele mai multe ori, greutatea in plus este cauzata de o supra alimentatie, asadar, cel mai bun remediu pentru ea este simplu: mananci mai putin.

Din pacate, tentatiile sunt uriase si sunt la tot pasul. Din fericire, exista solutii prin care poti reduce pofta de mancare prin diverse tehnici. Fie ca alegi sa iei suplimente care au efect de reducere pofta de mancare , fie ca urmezi una dintre urmatoarele recomandari, vei obtine rezultate vizibile.

pofta mancare

pofta de mancare

Care sunt cele mai importante modalitati prin care poti reduce pofta de mancare?

  1. Bea mai multa apa. Banala apa poate sa fie secretul unui corp armonios. De multe ori, setea poate sa fie confundata cu foamea, ceea ce duce la un consum excesiv de alimente. Atunci cand iti este foame, bea un pahar de apa, iar cu o jumatate de ora inainte de masa incearca, de asemenea, sa bei un pahar de apa.

In mod normal, in fiecare zi trebuie sa bei 6 pahare de apa simpla. De asemenea, alaturi de fiecare cafea sau alaturi de fiecare pahar de alcool ar trebui sa pui si un pahar de apa.

  1. Consuma alimente care au capacitatea de a reduce pofta de mancare. Exista multe alimente care reduc pofta de mancare: verdeturile, grapefruitul, scortisoara, ghimbirul, ceaiul verde sau legumele. Pe langa faptul ca pot sa iti reduca pofta de mancare, sunt foarte sanatoase, aducand un bogat aport de nutrienti in organism.
  2. Mesteca foarte bine mancarea! O greseala foarte mare pe care o fac persoanele supraponderale este ca inghit foarte rapid mancarea. Dupa ce organismul este satul, trec 20 de minute pana in momentul in care semnalul ajunge la creier. Daca mananci foarte repede, ai toate sansele ca de fiecare data sa mananci mult prea mult. Mesteca incerci si transforma fiecare masa intr-un ritual in care sa te bucuri de gandurile tale sau de prezenta familiei!
  3. Nu manca atunci cand nu iti este foame! Consumul de alimente atunci cand nu iti este foame duce la ingrasare. Nu manca popcorn la film doar pentru ca esti la film si nu deschide pungi de chipsuri ori de cate ori urmaresti ceva de pe canapea!
  4. Dormi suficient de mult. Exista o legatura stransa intre somn si greutate. De regula, oamenii cu o greutate normala dorm cel putin 8 ore in fiecare noapte. Deficitul de somn cauzeaza scaderea nivelul de leptina din organism, care duce la cresterea apetitului. Este motivul pentru care atunci cand stai pana tarziu, corpul tau iti cere mancare.
  5. Periaza-te cat mai des pe dinti! S-a ajuns la concluzia ca pasta de dinti si apa de gura duc la scaderea apetitului. Daca simti ca iti este foame, insa stii ca ai mancat si ca organismul tau nu are nevoie de mancare, este suficient sa te speli pe dinti.

Exista o multime de alte modalitati prin care iti poti scadea pofta de mancare: prin aromaterapie, prin diverse ocupatii care iti distrag atentia sau printr-o organizare cat mai buna a meselor. Este important sa incepi si sa iti dai interesul pentru a avea o alimentatie cat mai corecta. Odata ce reusesti sa transformi totul in rutina vei descoperi ca organismul tau va raspunde foarte bine si va elimina grasimea in exces.

Nu intelegi vreun cuvant din articol? Cauta definitia lui in dictionarul DexOnline.Net

Daca sunteti de acord cu cele scrise sau daca v-a placut articolul, il puteti distribui folosind butoanele de mai jos. O opinie personala asupra articolului ar ajuta comunitatea. Multumim!

Spune-ne parerea ta despre acest subiect!




Important pentru soferi
Sanatate
Cautari populare
Arhiva stiri
Parteneri
Citeste rezumatul stirilor zilei, fi la curent cele mai noi informatii. Mai multe teste auto drpciv gasiti pe www.tadrpciv.ro