Ce sunt si de ce sunt recomandate exercitiile pelviene?

Publicat in September 6, 2018   ·   Fara comentarii
Muschi pelvieni

Muschi pelvieni

Incontinenta urinara la femei este o problema destul de grava, cu care se confrunta peste 37% dintre reprezentantele sexului frumos. De cele mai multe ori, aceasta problema medicala este generata de o presiune prea mare asupra muschilor pelvieni. Nasterea pe cale naturala, obezitatea sau alte astfel de probleme duc la uzura acestor muschi si la incapacitatea vaginului de a ii controla.

Daca suferi si tu de o astfel de problema, una dintre solutiile pe care le ai la indemana sunt exercitiile. Exista destul de multe tipuri de exercitii pelviene si o serie de aparate interesante care ajuta la intarirea acestor mushchi.

Care sunt cele mai eficiente exercitii?

Exercitiile simple, facute acasa pot face minuni, in foarte multe cazuri. Spre exemplu, poti face podul stand intinsa si ridicandu-ti bazinul pentru 10 secunde, de cateva ori, poti face genoflexiuni la perete sau poti face jumping jacks, exercitii cat se poate de eficiente. De asemenea, ajuta si abdomenele, cat mai complex realizate. Pe langa faptul ca intaresc muschii pelvisului, aceste exercitii te ajuta sa iti mentii un tonus optimist si sa ai un corp de invidiat.

In ceea ce priveste aparatele destinate intaririi muschilor, cel mai popular este Kegal. Acesta imbunatateste sanatatea intima, intareste muschii pelvieni si ajuta la imbunatatirea controlului asupra vezicii urinare. DE asemenea, poate sa fie un ajutor extrem de bun pentru sustinerea sarcinii si pentru recuperarea post natala.

Exercitiile, indiferent ca sunt facute cu un aparat sau pur si simplu, in regim propriu, sunt destul de simple si pot fi facute de orice femeie. Pentu a fi eficiente insa, trebuie sa fie efectuate in fiecare zi.

De ce sunt importanti muschii pelvieni?

Muschii pelvieni au o importanta uriasa pentru organism, in conditiile in care mentin vezica, abdomenul si uterul la locul lor, previn eliminarea neintentionata a urinei si asigura placere in momentului contactului sexual. La femei, acestia pot sa se contracte sau sa se relaxeze si in urma anumitor emotii, mai ales daca nu sunt antrenati asa cum trebuie. Niste muschi pelvieni puternici reusesc sa foarte multe avantaje:

  • Scad riscul de aparitie a incontinentei urinare;
  • Imbunatatesc functionalitatea aparatului reproducator, dar si a aparatului extretor;
  • Ajuta la cresterea placerii sexuale;

Cand pot fi facute exercitii pentru intarirea acestor muschi?

Oricand. Cu cat sunt facute mai multe exercitii, cu atat riscurile de a aparea probleme sunt mai mici, chiar si dupa sarcina. Cel mai indicat insa, este sa se faca exercitii pentru muschii pelvieni imediat dupa sarcina, atunci cand intreaga zona este foarte solicitata si sunt cele mai mari riscuri de aparitie a incontinentei urinare. Cu ajutorul exercitiilor Kegel, vaginul si muschii acestuia isi pot pastra tineretea pentru o perioada foarte lunga de timp.

 

Distribuie prietenilor tai aceste informatii:

Nu intelegi vreun cuvant din articol? Cauta definitia lui in dictionarul DexOnline.Net

Daca sunteti de acord cu cele scrise sau daca v-a placut articolul, il puteti distribui folosind butoanele de mai jos. O opinie personala asupra articolului ar ajuta comunitatea. Multumim!

Spune-ne parerea ta despre acest subiect!




Important pentru soferi
Feminin
Cautari populare
Arhiva stiri
Parteneri
Citeste rezumatul stirilor zilei, fi la curent cele mai noi informatii. Mai multe teste auto drpciv gasiti pe www.tadrpciv.ro