Activitati si subiecte pe care le abordeaza elevii de clasa a III-a

Publicat in September 20, 2019   ·   Fara comentarii

Elevii de clasa a treia, care stapanesc abilitati de baza de lectura si matematica, sunt pregatiti sa se bazeze pe ceea ce au invatat deja. Elevii vor folosi mai multe carti clasa 3, carti de referinta si alte materiale, si vor folosi matematica si stiinta pentru a continua sa exploreze lumea din jurul lor. De asemenea, vor incepe sa gandeasca si la nivel global, pe masura ce vor invata mai multe despre lumea dincolo de casa si scoala, si vor deveni foarte interesati sa invete lucruri noi.

activitati-si-subiecte-pe-care-le-abordeaza-elevii-de-clasa-a-III-a

elevi clasa a 3-a

Aptitudini sociale ale elevilor de clasa a III-a

Clasa a treia va extinde orizontul elevilor si le va oferi o alta perspectiva asupra lumii. Aceste abilitati sociale se refera nu numai la relatii de prietenie si interactiuni cu profesorul si alti elevi, ci si la experiente de invatare mai aprofundate. Elevii de clasa a 3-a vor dezvolta urmatoarele abilitati sociale:

  • Prieteniile incep sa devina mai importante si multi dintre elevi asteapta cu nerabdare sa socializeze si sa isi vada prietenii la scoala.
  • Elevul va intelege mai usor glumele si va impartasi ghicitori cu prietenii.
  • In clasa a 3-a elevul isi va asuma mai multa responsabilitate, cum ar fi sa se asigure ca isi face temele, isi va impacheta propriile articole pentru scoala etc.
  • Elevul va lucra in mod cooperativ la proiecte de grup, cum ar fi experimente stiintifice.

Cititul in clasa a III-a

Dupa ce au stapanit abilitatile de lectura in clasele anterioare, elevii de clasa a III-a devin cititori mai buni si mai independenti. Lectura de clasa a treia se concentreaza pe a invata elevii cum sa gandeasca si sa vorbeasca despre ceea ce citesc, in moduri mai profunde si mai detaliate. Elevii au acum manuale clasa 3 care contin texte mai lungi si subiecte mai complexe.

Elevii de clasa a III-a sunt incurajati sa-si dezvolte propriile puncte de vedere despre textele din manuale clasa 3 pe care le-au citit, si sa discute ideile lor despre text sau personaje. Cartile de serie sunt importante in clasa a III-a, pentru ca permit elevilor sa faca conexiuni intre diferite carti si sa vorbeasca despre cum se dezvolta anumite personaje. Pe masura ce elevii de clasa a III-a exploreaza o gama mai mare de carti si texte mai lungi, devin cititori mai fluenti si invata sa defineasca si sa pronunte cuvinte complexe.

Scrierea in clasa a III-a

Elevii de clasa a 3-a continua sa practice scrierea textelor si cuvintelor invatate in clasa a 2-a, dar acum vor scrie texte mai lungi si mai detaliate. Elevii invata in acest an un limbaj din ce in ce mai sofisticat, folosind fraze si termeni pentru a oferi exemple si pentru a face conexiuni in scris. Se aloca mai mult timp planificarii, revizuirii si editarii textelor in clasa a III-a – si, prin urmare, elevii invata „procesul de scriere” pe care il parcurg autorii. Elevii pot petrece o perioada lunga de timp (sa zicem, cateva saptamani) lucrand la o compunere, data de catre profesor ca tema de vacanta. Ei continua sa foloseasca si sa se familiarizeze cu tehnologia, deoarece este necesar sa foloseasca un calculator pentru scrierea de texte si pentru cercetare.

Distribuie prietenilor tai aceste informatii:

Nu intelegi vreun cuvant din articol? Cauta definitia lui in dictionarul DexOnline.Net

Daca sunteti de acord cu cele scrise sau daca v-a placut articolul, il puteti distribui folosind butoanele de mai jos. O opinie personala asupra articolului ar ajuta comunitatea. Multumim!

Spune-ne parerea ta despre acest subiect!




Important pentru soferi
Educatie
Cautari populare
Arhiva stiri