6 motive pentru care rezultatele SEO dureaza pana apar

Publicat in October 28, 2016   ·   Fara comentarii

Multe companii isi arata ingrjiorarea ca desi investesc in SEO, rezultatele nu apar atat de repede pe cat si-ar dori.

Iata niste motive pentru care SEO dureaza mai mult timp si cere o investitie continua:

  1. site-optimizat

    site-optimizat

    Sa incepi si sa desfasori o campanie SEO presupune multe lucruri de facut

Multi oameni cred ca pentru a urca in ranking pe Google presupune sa cunosti un mare secret ce poate fi manipulat. Din pacate, nu este cazul si daca in anii anteriori puteau fi aplicate niste tehnici prin care sa cresti rapid, acum nu se mai poate. SEO presupune multe tactici de aplicat, ceea ce inseamna multa munca, experienta, cunostinte si documentare. Aceasta munca include identificarea cuvintelor cheie, setarea unui sitemap, rezolvarea unor probleme legate de hosting, design al site-ului, integrari, setari de navogare, optimizarea continutului si a articolelor, rapoarte, intalniri, consultari, planificari etc. Numai un start initial al campaniei tale SEO poate dura si cateva saptamani.

  1. Optimizarea trebuie sa se intample gradual si sa para natural

Google poate fi uneori suspicios. De exemplu, o parte importanta a campaniei SEO este sa cresti numarul backlink-urilor prin link-uri relevante si de calitate (link-uri ce duc catre site-ul tau). Este important acest pas, dar nu poti sa le obtii pe toate o data. Google stie asta. Daca deoadata site-ul tau are sute, chiar mii de link-uri, motorului de cautare poate sa i se para suspicios si sa te baneze. Nu iti doresti asta.

  1. Site-urile vechi tind sa aiba un ranking mai mare in cautari

Uneori e foarte greu sa urci in ranking pentru ca ai competitie cu site-uri foarte vechi, sa zicem chiar de 10 ani. In toti acesti ani ei au creat continut, au primit link-uri, etc si este greu sa il aungi din urma. Dureaza timp sa faci asta.

  1. Local, national sau global?

In functie de piata targetata, campania SEO poate fi mai vasta ca a altor site-uri; si astfel va trece mai mult timp pana se vor obtine rezultate. Site-ul tau se adreseaza unor clienti targetati local sau national? Sau poate te adresezi la nivel european, poate chiar in intreaga lume. In functie de aceasta, va fi mai multa munca si vei avea mai multa competitie de invins.

  1. SEO implica multa analiza continua

Au loc milioane de cautari zilnice pe internet si Google spune ca majoritatea acestor cautari sunt unice in fiecare zi. Parte a campaniei SEO este analiza traficului venit pe site-ul tau. Ce cuvinte cheie folosesc? Sunt moduri prin care ajung la tine si pot fi optimizate? O analiza continua este esentiala pentru a gasi moduri noi de optimizare. Si dureaza pana se aduna suficient trafic din care sa iti strangi date.

  1. Ia timp sa dezvolti continut de calitate

10 articole nu e suficient sa oferi valoare si sa castigi autoritate pe Google, indiferent de subiect. Prin urmare, Google iubeste site-urile care sunt continuu updatate si imbunatatite. Multe companii isi fac site-uri de prezentare si acolo se incheie toata munca lor, dar daca doresc ca site-ul respectiv sa le aduca clienti, trebuie mereu postat continut nou.

In concluzie, un site optimizat din punct de vedere seo va avea numai de castigat, dar rezultatele vor aparea in timp, cu multa munca si investitie.

Nu intelegi vreun cuvant din articol? Cauta definitia lui in dictionarul DexOnline.Net

Daca sunteti de acord cu cele scrise sau daca v-a placut articolul, il puteti distribui folosind butoanele de mai jos. O opinie personala asupra articolului ar ajuta comunitatea. Multumim!

Spune-ne parerea ta despre acest subiect!




Important pentru soferi
Media
Cautari populare
Arhiva stiri
Parteneri
Citeste rezumatul stirilor zilei, fi la curent cele mai noi informatii. Mai multe teste auto drpciv gasiti pe www.tadrpciv.ro