5 metode pentru a iti creste masa musculara

Publicat in June 8, 2020   ·   Fara comentarii

Exista mai multe metode prin care fiecare persoana interesata sa aiba un corp cat mai bine structurat isi poate mari masa musculara. Expertii steroizi-originali.com sunt in masura sa ofere mai multe metode care vor ajuta cu siguranta la obtinerea masei musculare dorite.

Urmarirea unui ciclu steroizi

ciclu steroizi

ciclu steroizi

Culturistii profesionisti sunt cei care respecta un ciclu steroizi pana la capat. Acestia folosesc foarte multe substante anabolizante si, in general, au la dispozitie persoane specializate care fac ciclurile tinand cont de tipologia organismului lor. Un aspect important consta in faptul ca specialistii nu au de obicei pauze in timpul anului, ci doar anumite momente in care folosesc steroizi in doze mai mici si cu mai putine substante. Din acest motiv nu sunt nevoiti sa faca des cure pentru revenire.

Fiecare ciclu contine trenbolon acetat, testosteron cipionat, danabol, armasin, hormon de crestere si cerberus la care se adauga si GW-501516. Acesta este doar un exemplu, dar in realitate pot fi facute mai multe combinatii cu ajutorul specialistilor.

Sute de exercitii fizice

Pe langa faptul ca pot fi gasiti steroizi de vanzare, este recomandat ca antrenamentul sa fie suplimentat si cu exercitii fizice. Un numar mare de repetari nu reprezinta o simpla provocare pentru psihic, ci si pentru fizic, pentru ca aceasta metoda este cea care imbunatateste capilarizarea si ajuta la obtinerea unui mai bun acces al nutrientilor in musculatura.
In plus, este marita si capacitatea de stocare a glicogenului in muschi de unde rezulta ca o persoana se va putea antrena mai bine si isi va creste mai repede masa musculara.

Structurarea antrenamentelor in seturi piramidale

Aceste seturi implica mai multe pachete de exercitii in care dificultatea creste si se diminueaza numarul repetarilor. Aceasta tehnica este aplicata foarte bine si in cazul exercitiilor materializate in impins sau flexiile pentru bicepsi. Aceasta tehnica este mai eficienta si mai sigura, mai ales atunci cand este realizata sub supraveghere.

Structurarea exercitiilor conform teoriei pre-obosire

In cazul celor mai multe exercitii muschii mici nu mai fac fata inainte ca muschii mari sa fie bine stimulati, ceea ce inseamna ca o idee buna este sa fie izolati si utilizati muschii mari, inainte de a se trece la exercitii speciale pentru muschii mici. Pentru pectorali, de exemplu, se pot face fluturari cu ganterele si impinsul halterei culcat. Este recomandat sa fie utilizate in sensul acesta greutati mai mici decat cele folosite in mod normal, insa muschii vor fi mult mai stimulati asa.

Organizarea unor seturi mari

Seturile mari sunt reprezentate de 3 tipuri de exercitii diferite care vizeaza aceeasi grupa de muschi, fara sa aiba loc pauza intre seturi. De cele mai multe ori exercitiile sunt adresate mai multor segmente diferite ale musculaturii vizate. Seturile mari pentru daltoizi, spre exemplu, sunt formate de ridicari in fata, ridicari in laterala si fluturari pe spate, fara sa aiba loc si pauze intre aceste seturi.

Pe baza acestor sfaturi cu siguranta fiecare persoana va reusi sa obtina musculatura dorita, cu cele mai noi si mai moderne tehnici de antrenament.

Nu intelegi vreun cuvant din articol? Cauta definitia lui in dictionarul DexOnline.Net

Daca sunteti de acord cu cele scrise sau daca v-a placut articolul, il puteti distribui folosind butoanele de mai jos. O opinie personala asupra articolului ar ajuta comunitatea. Multumim!

Spune-ne parerea ta despre acest subiect!




Important pentru soferi
Lifestyle
Cautari populare
Arhiva stiri
Parteneri
Citeste rezumatul stirilor zilei, fi la curent cele mai noi informatii. Mai multe teste auto drpciv gasiti pe www.tadrpciv.ro