Cum te poti promova prin produse promotionale?

Publicat in July 28, 2017   ·   Fara comentarii

 

Sufletul comertului este promovarea. Degeaba ai cele mai bune produse de pe piata, daca nu stii care este modalitatea prin care poti sa le promovezi. In ultima vreme, foarte multi comercianti au ales sa se orienteze strict pe promovarea online care, intr-adevar, functioneaza foarte bine. Totusi, promovarea online trebuie sa se intrepatrunda cu promovarea offline iar metodele prin care un potential client este facut sa constientizeze existenta unui produs, trebuie sa se transforme in metode de branding.

lexivo

lexivo

Pana la urma, brandul este cel care vinde cel mai mult si este cel care poate sa construiasca o afacere de succes.

Metodele de promovare offline sunt, totusi, destul de invechite. Impartirea de pliante, spre exemplu, nu mai este de mult foarte eficienta iar promovarea stradala este extrem de scumpa si ineficienta. Totusi, exista si solutii eficiente, cum ar fi produsele promotionale. Magazine online precum Lexivo.ro le ofera tuturor firmelor sansa de a se promova intr-un mod eficient, prin produse promotionale.

Fara a solicita investitii foarte mari, produsele promotionale pot oferi o serie de avantaje:

  • Pot fi personalizate cu logoul firmei sau chiar cu un anumit mesaj;
  • Au capacitatea de a se face utile. In felul acesta nu vor fi aruncate la primul cos de gunoi.
  • Creaza acel impact psihologic de indatorare. Orice om se simte dator fata de o persoana careia ii ofera un cadou, iar produsele promotionale asta sunt: cadouri.

Sfaturi pentru a imparti produse promotionale

Evident, produsele promotionale nu pot fi impartite oricui. Daca alegi sa imparti stickuri USB la iesirile de la metrou, s-ar putea sa descoperi un real succes in procesul de impartire, dar sa nu ai rezultate in vanzari. Produsele promotionale trebuie sa fie impartite fie clientilor pe care ii ai deja, fie persoanelor cu care deja ai creat o relatie profesionala si care ar putea sa iti cumpere produsele sau serviciile. De asemenea, pot fi impartite la diverse intalniri si workshopuri din domeniul tau sau oferite odata cu fiecare comanda pe care o ai.

Daca vrei sa ai succes cu produsele promotionale, trebuie, de asemenea, sa stii ce sa oferi. Spre exemplu, in domeniul auto poti sa oferi brelocuri sau odorizante de masina, in domeniile ce presupun munca la birou poti oferi pixuri si stilouri iar in domeniul IT, o baterie externa sau un USB personalizat sunt mai mult decat bine venite.

Rata de intoarcere a investitiei in momentul in care oferi produse promotionale este una foarte mare, atata vreme cat exista un studiu de piata inainte de promovarea propriuzisa.

 

Salvează

Nu intelegi vreun cuvant din articol? Cauta definitia lui in dictionarul DexOnline.Net

Daca sunteti de acord cu cele scrise sau daca v-a placut articolul, il puteti distribui folosind butoanele de mai jos. O opinie personala asupra articolului ar ajuta comunitatea. Multumim!

Spune-ne parerea ta despre acest subiect!




Important pentru soferi
Afaceri
Cautari populare
Arhiva stiri
Parteneri
Citeste rezumatul stirilor zilei, fi la curent cele mai noi informatii. Mai multe teste auto drpciv gasiti pe www.tadrpciv.ro